Monday, April 26, 2010

郑秀文 - 值得


作詞: 廖莹如 作曲 : 黄明洲

关于你好的坏的 都已经听说
愿意深陷的是我
没有确定的以后 没有谁祝福我
反而想要勇敢接受

爱到哪里都会有人犯错
希望错的不是我
其实心中没有退路可守
跟着你错跟着你走

我们的故事爱就爱到值得
错也错的值得
爱到翻天覆地也会有结果
不等你说更美的承诺
我可以对自己承诺
我们的故事爱就爱到值得
错也错的值得
是执着是洒脱 留给别人去说
用尽所有力气不是为我
那是为你才这么做


看郑秀文在『康熙来了』演唱这首歌时,才想起有这么一首经典的歌,所以就去下载来听...
曾几何时我也非常喜欢这首歌...

** 我们的故事爱就爱到值得, 错也错的值得 ... **

4 comments:

pisces said...

Nice song,sad she didn have any new song=(
You also a fan of her?

JuzFollowUrFeeLiNg said...

Yup ^^

she is a nice singer and actress~

pisces said...

yup,her songs are so touching,got a lot of feel everytime i listen to it..haha

JuzFollowUrFeeLiNg said...

hmm..ya i feel the same way as u also ~ so we needed to support her.. =)

 
Images by Freepik